Een foodprofessional gaat niet naar de supermarkt voor zijn maaltijden. Speciaal voor deze professionals zijn er groothandels waar ze de producten kunnen kopen. Bidfood is een groothandel waar deze professionals terecht kunnen voor zowel food als non-food producten.

Naast het grote aanbod wil Bidfood de leden graag meer bieden doormiddel van een loyaltyprogramma. Chefkoks en restauranteigenaren zijn al druk genoeg en hebben maar behoefte aan één ding, namelijk een persoonlijke aanpak.

Bidfood Buddy

Jij hebt al genoeg op je bord! Daarom staat de gepersonaliseerde klantenservice voor jou klaar. Deze persoon is altijd hetzelfde en kent jouw bedrijf. Geen formeel gedoe, gewoon een gesprek tussen twee kennissen. Dit zorgt voor een persoonlijke aanpak die perfect aansluit bij de wensen van het lid.

Ondersteunende middelen

  • Aanmeldformulier, nieuwe klanten kunnen direct kiezen voor dit lidmaatschap
  • Social media (Facebook en Instagram) doormiddel van paid advertising gericht op de doelgroep.
  • Pagina(s) in de Appetizer, een magazine van Bidfood zelf. Hierin staat meer uitleg over het loyaltyprogramma en worden de voordelen in prijs getoond.
  • Nieuwsbrief gaat de lezers overtuigen van de voordelen
  • Cadeau bij de bestelling als blijk van waardering, vervolgens kan de besteller doormiddel van een pop-up direct een Bidfood Buddy aan zijn account koppelen.