Hoe kan Global Paint Products RAL9010 online verkopen?

 

Global Paint profileert zich als een zeer professionele organisatie die betrouwbaarheid en degelijkheid uitstraalt.

Het merk plaatst zichzelf duidelijk boven de huismerken en is alleen te koop bij speciaalzaken. De kernwaardes

waarvoor ze staan zijn Constante kwaliteit, continuïteit, flexibiliteit en een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Echter gaan steeds meer concurrenten hun verf online verkopen en hier wil Global Paint niet in achterblijven.

RAL9010 is een creme witte muurverf wat door 80% van consumenten wordt gekocht, daarom willen ze zich

alleen hier op gaan focussen tijdens de online verkoop.

 

RAL9010 is een vuilafstotende muurverf. Dit betekent dat de muurverf eenvoudig schoon te maken is met een

poetsdoek, wanneer er vlekken ontstaan. Hierdoor kun je langer genieten van een schone witte muur, zonder

verkleuring van de verf.

 

Muren met RAL9010 in huis zullen zorgen voor net dat beetje rust. Je hoeft maar eventjes naar de muur te kijken

waarin geen drukte te bekennen is. Daardoor kun je keer op keer jouw rustmoment hieruit pakken.

 

De pay-off luidt: ‘Haal de rust in huis met RAL9010.’

Een druk huishouden zorgt al voor genoeg drukte in je hoofd. Maar als de kinderen dan even uit het oog zijn is er

altijd nog die fijne muur met RAL9010 dat weer even zorgt voor een momentje rust.

 

Wij maken gebruik van een effectconcept door duidelijk te laten zien wat voor positief effect RAL9010 van

Global Paint Products heeft op gezinnen met jonge kinderen. Global Paint Products biedt een hoogwaardige,

vuilafstotende verf die jarenlang meegaat. Het is daardoor niet meer nodig om na 1 of 2 jaar de muur weer

opnieuw te moeten verven. Omdat de verf vuilafstotend is blijft deze er altijd fijn uitzien ondanks alle drukte in

huis en dat zorgt voor een rustpunt.

 

De middelen die voor deze campagne zijn gebruikt:

  • Een Abri, deze zullen rond scholen worden opgehangen omdat de doelgroep hier dagelijks te vinden is.
  • Magazine advertentie, te vinden in bladen als de Viva Mama en Kek Mama omdat moeders grote invloed hebben op de gekozen kleur verf in huis.